4WD Supacentre Campbelltown

4WD Supacentre Campbelltown, 13 Blaxland Serviceway, Campbelltown NSW 2560, Australia

About:

4WD Supacentre Campbelltown 13 Blaxland Serviceway, Campbelltown NSW 2560, Australia provides information on the address, phone number, and location as well as reviews from those who have visited at 4WD Supacentre Campbelltown, 13 Blaxland Serviceway, Campbelltown NSW 2560, Australia

Rating

4.3

★★★★★

188 reviews on Google

The total score of rating scale about 4WD Supacentre Campbelltown, 13 Blaxland Serviceway, Campbelltown NSW 2560, Australia is currently 4.3/5, this rating scale is based on real users on Google Map and online reviewers.

4WD Supacentre Campbelltown, 13 Blaxland Serviceway, Campbelltown NSW 2560, Australia get a high or low rating depending on reviews from real users and they reflects the quality of the location.

If you feel that the rating 4.3 for the location of 4WD Supacentre Campbelltown, 13 Blaxland Serviceway, Campbelltown NSW 2560, Australia is incorrect, you can send it directly via the Form at the bottom of the article.

Place Types:

Address:

13 Blaxland Serviceway, Campbelltown NSW 2560, Australia

Website:

https://www.4wdsupacentre.com.au

Phone number:

+61 1800 883 964

Image:

13 Blaxland Serviceway, Campbelltown NSW 2560, Australia

Reviews:

Below you can find some outstanding rating from reviewers of 4WD Supacentre Campbelltown, 13 Blaxland Serviceway, Campbelltown NSW 2560, Australia

Greg Buckley
21 reviews

2 months ago

The price is always very good and I’ve found the quality way better than some say. I’ve made a lot of purchases here for my 4×4 and camping, and will continue to do so. Staff will help out on what to buy. Make sure to watch online as some discounts are very good.
1Share
Response from the owner 2 months ago
Hi Greg, We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this note we are glad you loved your experience! Thanks for leaving us such a wonderful review. Regards, Isabelle
R Churches
Local Guide · 409 reviews

a month ago

Decent sized store with most of the important gear set up. They could do with a few more people on the floor asking if you need any help but to be fair I visited half an hour before their closing time so maybe they were all packing up.
1Share
Response from the owner a month ago
Hi there, We always appreciate our customers feedback and thank you for sharing your review. Please visit us at the Campbelltown store soon so that we may have another chance to earn your 5-star rating! Regards, Courtney
kevin soares
Local Guide · 49 reviews

a month ago

Everything in stock and on display. Friendly staff. Had a lightbar installed which they communicated well during the whole process so I liked the final finish
1Share
Response from the owner a month ago
Hi Kevin, We are happy to hear you had a positive experience at 4WD Supacentre and thanks so much for sharing your experience with us, we hope to see you again soon! Regards, Mia
Peter Pal
1 review

7 months ago

We had a terrible experience whit this shop. We bought a product. It was clearly written on the box, the content of the box. When took it home, and opened it, not the wright size, what was written on the box. We took it back to the shop, and the sales persons was making fun of us. Made us feel like fulls. They measured the product at least 4 times, and it was not the wright size. We asked for a refund. Instead of helping us, they asked us to leave the store. I would newer go back to that store, and would newer recommend it to anyone.
4Share
Response from the owner 7 months ago
Hi Peter, Thank you for taking the time to write us review and we apologize for the inconvenience. Can you please send us an email with a screenshot of this review and your order number details, so we can look into this further. Our email is social@4wdsupacentre.com.au Regards, Mia
Vicki Corser
20 reviews

7 months ago

Today we called into the store and were greeted by so many helpful, knowledgeable and courteous staff members. ALEX solved our delima with another store quickly and efficiently. We would highly recommend the Campbelltown store in the future.
3Share
Response from the owner 7 months ago
Hi Vicki, We are happy to hear you had a positive experience at 4wd Supacentre and thanks so much for sharing your experience with us, we hope to see you again soon! Regards, Mia
Stanley Bayou
Local Guide · 21 reviews

7 months ago

Great store, and the staff are fantastic. There was a guy there that was a big fan of my “How I Met Your Mother” shirt and we had an awesome conversation about the TV series. All the staff made me feel very welcome.
2Share
Response from the owner 7 months ago
Hi Stanley, Thank you for leaving such a nice review. We are glad that you loved our services, our dedicated staff will be pleased to learn of your high praise. Regards, Mia
Shir Adout
Local Guide · 169 reviews

7 months ago

Have to recommend Oliy (hope i spell right )and Alex they just an amazing example for a costumer service! They were so patient, nice, friendly and professional. They actually finished to work at 5pm but stayed longer to help us. Really appreciate their help!
2Share
Response from the owner 7 months ago
Hi Shir, Thank you for leaving such a nice review. We are glad that you loved our services, our dedicated staff will be pleased to learn of your high praise. Regards, Mia
David Cox
Local Guide · 163 reviews

3 months ago

Up to 44 items now. Still great service. The showroom is amazing, such great displays. I wish I had more money to spend there. Im up to 35 items i have bought from here. Such a large choice of camping gear. All are still working fine. Occasionally you hear people complain about the quality of the gear, but judging by the store being packed every weekend I believe there is a very large percent who are very happy with their gear like me.
3Share
Response from the owner 3 months ago
Hi David, We are happy to hear you had a positive experience at 4WD Supacentre and thanks so much for sharing your experience with us, we hope to see you again soon! Regards, Mia
Brad Hurst
24 reviews

3 months ago

Fantastic staff. Very friendly and knowledgeable. Great range of gear.
2Share
Response from the owner 3 months ago
Hi Brad, Thank you for taking the time to give your feedback, we really appreciate it. Looking forward to seeing you at your local store! Regards, Mia
Eda Bean
Local Guide · 32 reviews

4 months ago

Cheap camping gear. Still using a cheap nasty awning with terrible Velcro that doesn’t hold in a light breeze well out of warranty. Will 120% buy another if I can get this one to break.
1Share
Response from the owner 4 months ago
Hi Eda, Thank you for your review. All feedback can be used towards implementing better processes to help improve our customers experiences next time. If you have any further feedback or still require assistance with this review feel free to email us at social@4wdsupacentre.com.au with a screenshot of this review. Regards, Mia
Cazz Ann
Local Guide · 178 reviews

a month ago

Great place, has lots of stuff & friendly staff.
1Share
Response from the owner a month ago
Hi there, Thanks so much for your positive review, we are looking forward to your next visit in our store! Regards, Courtney
Hans Graetz
39 reviews

4 days ago

NEW
Very friendly staff and helpful with good advice
LikeShare
Response from the owner 4 days ago
Hi there, We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this review we are glad you loved your experience! Thanks for leaving us such a wonderful review. Regards, Courtney
Casper Barrios
3 reviews

7 months ago

Fantastic customer service. Had an issue with our batwing awning, went in there and spoke to Jacob who helped us out, he was so helpful and very knowledgeable, awesome aftersale support and service. My wife and I are very happy.
1Share
Response from the owner 7 months ago
Hi Casper, Thank you for leaving such a nice review. We are glad that you loved our services, our dedicated staff will be pleased to learn of your high praise. Regards, Mia
Raymond Rosch
Local Guide · 37 reviews

3 months ago

Great value for money, knowledgeable, helpful and friendly service.
1Share
Response from the owner 3 months ago
Hi Raymond, We are happy to hear you had a positive experience at 4WD Supacentre and thanks so much for sharing your experience with us, we hope to see you again soon! Regards, Mia
Arrow
Local Guide · 121 reviews

2 years ago

This place is great for all your budget 4×4 accessories and camping gear staff are very friendly but some are not that bright and need more customer service training but it is always very clean and tidy 😁
5Share
Response from the owner 2 years ago
Hi Arrow, Thank you for your feedback, we would love to hear further details on your experience if you could please email us at productreview@4wdsupacentre.com.au Kathryn Gall Social Media Manager
C Wood
Local Guide · 45 reviews

9 months ago

We went during Black Friday Sales and was glad that everything was on hand. We got the tub rack and a roof top tent, we were assisted straight away and got it from the floor to our car in a few minutes. Very cheap compared to other stores as well.
1Share
Response from the owner 9 months ago
Hi there, We are happy to hear you had a positive experience at 4wd Supacentre and thanks so much for sharing your experience with us, we hope to see you again soon! Regards, Mia
Mickaël Vernay
Local Guide · 56 reviews

9 months ago

People are welcome and friendly. They are able to give you good advise knowing what they are talking about. Large choice of equipment for 4WD and camping at very good prices. Highly recommended!
1Share
Response from the owner 9 months ago
Hi Mickaël, We are happy to hear you had a positive experience at 4wd Supacentre and thanks so much for sharing your experience with us, we hope to see you again soon! Regards, Mia
Ahmad Diab
Local Guide · 105 reviews

3 months ago

Amazing prices pretty much everything you need
1Share
Response from the owner 3 months ago
Hi Ahmad, Thanks for your 5 Star review, we are happy to see that you got exactly what you wanted out of your purchase with us. Regards, Mia
Ryan Ryan
2 reviews

9 months ago

Rubbish. Incompetent. Communication is terrible. Not willing to help or even reply when mistakes are made. 100% zero chance of using or recommending to anyone. Thumbs down. I’d suggest to support a smaller shop who has some sort of customer service.
LikeShare
Response from the owner 9 months ago
Hi Ryan, We would like to apologize for your recent experience, and we are sorry to hear you were less than satisfied with us. We would like the opportunity to resolve this issue promptly if you could please email our team your order details as well as a screenshot of this review at social@4wdsupacentre.com.au. Regards, Mia
Draza
15 reviews

8 months ago

Great service and big upgrade in quality of products since I was last there nearly 2yrs ago . Highly recommend a visit if you’re after camping gear
1Share
Response from the owner 8 months ago
Hi Draza, Thank you for sharing your kind words with us. It means the world to us and to our entire team! We look forward to seeing you again soon! Regards, Mia
Rajendran Ramachandran
Local Guide · 265 reviews

a year ago

Friendly staff. Cheap stuff and be sure reliability is not a must before buying. We didn’t have issues with anything we bought but a few friends are complaining. Pick.of luck. Also be sure of the weight as lighter stuff may be expensive elsewhere
1Share
Response from the owner a year ago
Hi Rajendran, We could not be happier that we provided you with a great buying experience and we thank you for your feedback. Regards, Mia
Ziad Adam
Local Guide · 59 reviews

a year ago

I got the drawer unit it was no good I and side wings there were no good also bought a fridge slide that was no good. I sent photos and explain these items uncompleted and missing parts. And the fridge slide is not 125kg maximum 80kg or 90kg Honestly they give us the worst service ever didn’t even return all my money. I’ve been chasing them for 3 weeks
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi Ziad, As we advised in your previous 2 reviews, we apologise that your wing kit was fitting to your drawers. Our Wetherill Park store does not offer fitting services so we are unable to uninstall and reinstall a replacement for you as we do not have this resource available. A refund has been processed for you as a gesture of goodwill for returning the products. Please contact our claims department for any further concerns or please email us at social@4wdsupacentre.com.au with a screenshot of this review. Regards, Mia
Jesse “UnderEye24” 24
Local Guide · 31 reviews

2 years ago

Have purchased almost everything they have to offer!! Love it, good quality, great price, better service!! No complaints here, happy customer. I think my vehicle would be a great sponsor vehicle to show off their gear haha
2Share
Response from the owner 2 years ago
Hi Jesse, Thanks so much for your positive review, we are happy that you are happy, and we are looking forward to your next visit. Kathryn Gall Social Media Manager
Abdelrahman Osama
12 reviews

11 months ago

Ordered the inflatable board along with pump and water proof bag in the same order 22 days ago, I received the pump and and the bag but never received the board. Called the customer service many times and nobody knows where the board is.. Also nobody from 4WD Suba centre/ Kings took responsibility to rectify the issue for me, all what they said is we will follow up with courier company (CourierPlease who are the worst ever).. Up until now I don’t know when I’m going to receive it.. I’m looking for someone at 4WD Suba centre/Kings who cares about customer satisfaction and get the issue sorted for me!
LikeShare
Response from the owner 10 months ago
Hi, I am sorry to hear that your issue is yet to be resolved and would like to assist you further. Please email us at social@4wdsupacentre.com.au with your order number and a brief description. From here myself or our team will be able to get this sorted. Regards, Talia
KD Kayaker
53 reviews

5 months ago

Value for money camping gears. I hope they kept prices low.
LikeShare
Response from the owner 5 months ago
Hi there, We are happy to hear you had a positive experience at 4wd Supacentre and thanks so much for sharing your experience with us, we hope to see you again soon! Regards, Mia
Zolo
110 reviews

a year ago

If you looking for indoor adventure than buy their products, terrible quality with horrible customer service (silver water office)
+4
1Share
Response from the owner a year ago
Hi Wayne, Thank you for taking the time to leave us a review. I have also responded to your review to the Wetherill Park store despite it not being the location you purchased or returned your product to. I apologise for the issues with your product, however I can see that our team assisted you by placing a warranty claim on your behalf for a refund on your order, which has been processed upon your return of the product to us. Unfortunately we don’t allow our staff to uninstall products on company premises as it violates the WHS laws we are required to abide. I tried to give you a call to discuss things further, and have left you a voicemail to call back. You also have my contact email from our previous correspondence. We’re sorry to see you’ve left an inaccurate review regarding the service provided. Regards, Mia
Gav Holz
Local Guide · 463 reviews

a year ago

Got heaps of gear. Need more staff on weekends as always but and flat out with customers. Had a few questions before I bought my items and just had to wait. Helpful staff.
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi there, We are happy to hear you had a positive experience at 4wd Supacentre! Kathryn Gall Social Media Manager
Marc Fitzsummons
38 reviews

6 months ago

Awesome shop with helpfull staff and great prices
LikeShare
Response from the owner 6 months ago
Hi Marc, We are happy to hear you had a positive experience at 4wd Supacentre and thanks so much for sharing your experience with us, we hope to see you again soon! Regards, Mia
Jessica Clare
4 reviews

a year ago

With such excellent service and assistance, especially from Lachlan. We never have a negative encounter. The team all go above and beyond to help customers. Going in to the store is so beneficial because the staff are able to recommend other items that may help us in our camping or 4wd needs. I never hesitate to recommend 4wd supacentre to anyone who asks.
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi Jessica, We take pride in giving outstanding service to every customer and we are overjoyed to receive your compliments and appreciation, thank you for taking the time to leave us such a wonderful review. Regards, Mia
Stefan Lauster
Local Guide · 79 reviews

7 months ago

Great store with everything laid out nicely, heaps of stuff to look at. Including the kings camper trailer
LikeShare
Response from the owner 7 months ago
Hi there, Thank you for taking the time to give your feedback, we really appreciate it. Looking forward to seeing you at your local store! Regards, Mia
Ian Campbell
Local Guide · 58 reviews

7 months ago

Very helpful staff that know their stuff No pressure just great assistance
LikeShare
Response from the owner 7 months ago
Hi Ian, We could not be happier that we provided you with a great buying experience and we thank you for your feedback. Regards, Mia
Rod Carney
4 reviews

2 years ago

Great Looking shop. Staff on the floor are very helpful . Prices spot on . Lost a star for asking for all my info to make a purchase. The guy was a little upset when I said he didn’t need my number for warrantee. Customers,,,,, your receipt is your proof of purchase for warrantee. You don’t have to give your email , post code and number for warrantee. It’s data collection. Would be cool to train staff to be ok with the refusal. I assume they have pressure from management to collect the data for them. But………… good gear , really cool stuff in store.
1Share
Response from the owner 2 years ago
Hi there, Thank you for your feedback, we would love to hear further details on your experience if you could please email us at productreview@4wdsupacentre.com.au. Regards, Kathryn
alan berry
Local Guide · 85 reviews

6 months ago

friendly staff help us with our item will go back again
LikeShare
Response from the owner 6 months ago
Hi Alan, Thank you for leaving such a nice review. We are glad that you loved our services, our dedicated staff will be pleased to learn of your high praise. Regards, Mia
Karen Nelson
2 reviews

a year ago

Unfortunately we did not purchase a quality product and when returned to the store, sales staff advised we were not the only customers to return the product .The stores do not issue refunds – has to go to another department and I am still waiting for it. Don’t expect ANY customer service if you return goods. Looks like the only way I will receive my refund will be via a complaint to Fair Trading! Buyer beware!
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi Karen, We are sorry to hear you had such a frustrating experience with your refund. Refunds take approximately 5-10 days by credit card or direct deposit and must be done by our Head Office accounts team You can find this information listed on our website under ‘terms and conditions’. If you have not received your refund within this time, please email our team your order details as well as a screenshot of this review at social@4wdsupacentre.com.au Regards, Mia
Aaron Chew
4 reviews

2 years ago

Staff were super unhelpful and disinterested. Prices in store were the same as the online price which included postage and handling. Save yourself the time and just buy the items online if you want them, same price and you don’t have to interact with rude staff members.
2Share
Response from the owner 2 years ago
Hi there, Thank you for your review and feedback. We would love to hear more about your experience, so that we can use your valuable feedback to deliver an even better experience next time. Please reach out to us at productreview@4wdsupacentre.com.au, with any further comments or suggestions you wish to share. Again, thank you for taking the time to review our business! Regards, Kathryn.
Mohammed Rayyan
4 reviews

11 months ago

Bought this 6 by 3 online 2 months ago this what happened to it
LikeShare
Response from the owner 10 months ago
Hi Mohammed, Unfortunately we are unable to see any images attached. If you would like to have this resolved, please email us at social@4wdsupcantre.com.au. In your email please attach the image and your order number. Regards, Talia
Roy Gam
Local Guide · 258 reviews

a year ago

Service here was AMAZING! We had a lovely young man working who helped measure my van and helped puck out the draw system we needed. It was amazing.
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi there, Thank you for your review rating, we appreciate your feedback! Kind Regards, Kathryn Social Media Manager
Robbie Eldridge
9 reviews

2 years ago

Purchase a big daddy swag and ended up being faulty with water leaking through the side. Talked to the warranty team and original requested a exchange but took over a month to sort it out so in the mean time I purchased one from BCF witch was much better quality. Back to contacting the warranty team to get a refund and still waiting for the refund over 6 weeks and still not sorted out. Would not recommend purchasing anything from here.
2Share
Response from the owner 2 years ago
Hi there, Thank you for sharing your feedback and we are sorry that your experience was not an amazing one. If you could please email us your order details as we would love to make things right my email is productreview@4wdsupacentre.com.au. Regards, Jay
javier correa
3 reviews

2 months ago

Very helpfull no fuss easy
LikeShare
Response from the owner 2 months ago
Hi Javier, Thanks so much for your positive review, we are looking forward to your next visit in our store! Regards, Isabelle
Cjay Case
13 reviews

a year ago

All of the staff at the campbelltown store are very friendly and have great product knowledge! The store is also huge and has a great layout. Will definitely be back!
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi Cjay, We are happy to hear you had a positive experience at 4wd Supacentre and thanks so much for sharing your experience with us, we hope to see you again soon! Regards, Mia
Richard King
Local Guide · 100 reviews

4 months ago

Friendly staff,lots of 4wd and camping equipment
LikeShare
Response from the owner 4 months ago
Hi Richard, We are happy to hear you had a positive experience at 4wd Supacentre and thanks so much for sharing your experience with us, we hope to see you again soon! Regards, Mia
Shayne McMillan
Local Guide · 60 reviews

a year ago

If you know the Name you know the brand. Great size store with all the gear you’re looking for. Staff are well knowledge in products and pleasant to deal with.
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi there, Thank you for your positive review rating. Kind Regards, Kathryn Social Media Manager
Dan “Danesk”
Local Guide · 128 reviews

5 months ago

Cool store, good prices
LikeShare
Response from the owner 4 months ago
Hi Dan, Hearing that you had the best experience is the best thing we could hope for! We would like to thank you for sharing this great review with us and the community. Regards, Mia
Mitchell Jackson
Local Guide · 39 reviews

2 years ago

Very helpful and great service. Sales assistant assured us the best deal for our $. Good range of products, wasn’t disappointed.
LikeShare
Response from the owner 2 years ago
Hi Mitchell, We are happy to hear you had a positive experience at 4wd Supacentre and thanks so much for sharing your experience with us, we hope to see you again soon! Regards, Mia
Deb Hoile
5 reviews

8 months ago

Found it hard to ask an employee for advice and they provided irrelevant information disappointed customer who won’t return.
LikeShare
Response from the owner 7 months ago
Hi Deb, Thank you for taking the time to write us review and we apologize for the inconvenience. Can you please send us an email with a screenshot of this review and your order number details, so we can look into this further. Our email is social@4wdsupacentre.com.au Regards, Mia
John Grasso
Local Guide · 151 reviews

a year ago

FANTASTIC!!!!! Heaps of stock. Very high quality, very high customer service, very high staff knowledge, very high positive staff attitude with a good sense of humour, very low prices, very very happy me.
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi John, Thank you for leaving such a nice review. We are glad that you loved our services, our dedicated staff will be pleased to learn of your high praise. Regards, Mia
Scott Pollard
Local Guide · 140 reviews

a year ago

Great products and very helpful staff, I wish I could visit this store more often!
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi Scott, Hearing that you had the best experience is the best thing we could hope for! We would like to thank you for sharing this great review with us and the community. Regards, Mia
Jeffrey Davenport
Local Guide · 57 reviews

2 years ago

Big range and display, do some research on their website before they go as they usually have combos… And also you will end up buying a lot more than you planed 😅
LikeShare
Response from the owner 2 years ago
Hi Jeffrey, Thank you so much for sharing your experience with the community. Our goal is 100% customer satisfaction and it sounds like we achieved that goal with you. Regards, Jacinta
J. Luxie
Local Guide · 18 reviews

a year ago

Excellent service, even better prices. The girls there did everything they could to get the best price for me without even asking.
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi there, We are happy to hear you had a positive experience at 4wd Supacentre ! Kind Regards, Kathryn Social Media Manager
Arun Bharathan
3 reviews

a year ago

Wonderful customer service👌👌👌awaiting the e receipt… definitely a recommended shop👍
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi Arun, Thank you for taking the time to give your feedback, we really appreciate it. Looking forward to seeing you at your local store! Regards, Mia
James Edwards
Local Guide · 32 reviews

a year ago

Very helpful, unfortunately they did not have the part needed. They did suggest where I might be able to acquire the part, they where spot on. Good bunch of guys.
2Share
Response from the owner a year ago
Hi James, Thanks so much for your positive review, we are happy that you are happy, and we are looking forward to your next visit. Regards, Mia
Ramoel Shemonov
9 reviews

a year ago

Keeping it covid safe. Ample car parking, nice big store with all the gear you would need. Friendly helpful staff.
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi Ramoel, Thank you for leaving such a nice review. We are glad that you and family loved our services, our dedicated staff will be pleased to learn of your high praise. Regards, Mia
Caya Veraart
3 reviews

9 months ago

Worst customer service I’ve ever had. Don’t expect any help
1Share
Response from the owner 9 months ago
Hi Caya, Thank you for taking the time to write us a review. We would like to learn more about your experience so we can improve our customers experience, if you could please email us at social@4wdsupacentre.com.au with any further details or feedback that would be great. Please also include a screenshot of your review Regards, Mia
Emily Walz
10 reviews

4 months ago

Brilliant service here!
LikeShare
Response from the owner 4 months ago
Hi Emily, Thanks for your 5 Star review, we are happy to see that you got exactly what you wanted out of your purchase with us. Regards, Mia
John Moore
Local Guide · 29 reviews

a year ago

Excellent service and very helpful staff, its a pleasure to do business with these guys and I will be coming back
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi there, Thank you for leaving us such a positive review Kathryn Gall Social Media Manager
Laura phillips-loader
Local Guide · 22 reviews

a year ago

Great friendly helpful staff, good prices as always, clean store.
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi there, We are happy to hear you had a positive experience at 4wd Supacentre ! Kind Regards, Kathryn Social Media Manager
Luke Jackson
9 reviews

a year ago

Awesome place to pick up some awesome equipment for your next camping or 4×4 adventure great price excellent sevice
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi Luke, We are happy to hear you had a positive experience at 4wd Supacentre and thanks so much for sharing your experience with us, we hope to see you again soon! Regards, Mia
Jonathan Hall
5 reviews

a year ago

Think the staff could interact with customers alot more instead of yacking behind the counter & just looking at what the customers are doing
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi Jonathan , Thank you so much for your thoughtful and detailed review, your feedback is incredibly helpful. All feedback can be used towards implementing better processes to help improve our customers experiences next time. If you have any further feedback feel free to email us with a screenshot of this review at social@4wdsupacentre.com.au. Regards, Mia EDIT Hi Jonathan , We have not heard back from you regarding this review. Please feel free to contact us for assistance on the above email. Regards, Mia
ino shah
Local Guide · 15 reviews

a year ago

Nice clean store with pretty much all of their products on display
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi there, Hearing that you had the best experience is the best thing we could hope for! We would like to thank you for sharing this great review with us and the community. Regards, Mia
Gary Amesbury
Local Guide · 21 reviews

a year ago

Great range of 4×4 equipment at very reasonable prices. Helpful staff and plenty of parking outside.
1Share
Response from the owner a year ago
Hi there, We are happy to hear you had a positive experience at 4wd Supacentre ! Kind Regards, Kathryn Social Media Manager
Alex
Local Guide · 109 reviews

a year ago

Staff was very accommodating and helped me to choose the right item. Fast and easy.
1Share
Response from the owner a year ago
Hi there, We are happy to hear you had a positive experience at 4wd Supacentre and thanks so much for sharing your review with us! Kind Regards, Kathryn Social Media Manager
Ray Chinprahust
13 reviews

a year ago

Excellent store and the customer service is brilliant!! Highly recommended place to buy your 4wd gear.
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi there, We are happy to hear you had a positive experience at 4wd Supacentre ! Kind Regards, Kathryn Social Media Manager
Sian Smith
2 reviews

a year ago

Staff are friendly and helpful. Big range of products
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi Sian, Hearing that you had the best experience is the best thing we could hope for! We would like to thank you for sharing this great review with us and the community. Regards, Mia
John Langley
40 reviews

2 years ago

First visit to new premise, plenty stock,pleasant and helpful staff,,Will return.
LikeShare
Response from the owner 2 years ago
Hi John, Thank you for leaving such a nice review. We are glad that you loved our services, our dedicated staff will be pleased to learn of your high praise. Regards, Mia
Colleen Maihi
2 reviews

a year ago

Outstanding customer service and great product range!
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi Colleen, Thanks for your 5 Star review, we are happy to see that you got exactly what you wanted out of your purchase with us. Regards, Mia
rebecca smithers
Local Guide · 50 reviews

a year ago

Easy parking and convenient shopping for the the person just starting out camping. Highly recommend the big daddy deluxe swag.
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi there, Thanks for your review, we appreciate it. Kathryn Gall Social Media Manager
Barry Krishnan
Local Guide · 41 reviews

2 years ago

Great Set-up. Would love to have them stock more items
LikeShare
Response from the owner 2 years ago
Hi Barry, We could not be happier that we provided you with a great buying experience and we thank you for your feedback. Regards, Mia
sean moore
Local Guide · 142 reviews

7 months ago

Floor plan and stock could be better…
LikeShare
Response from the owner 7 months ago
Hi Sean, Thank you for the review, we hope to see you soon. Please feel free to reach out to us at social@4wdsupacentre.com.au with a screenshot of this review if you have any further feedback. Regards, Mia
A L
Local Guide · 382 reviews

a year ago

Easy dealing and very helpful to customer. I recommend this branch in Campbelltown.
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi there, Thank you for your positive review rating. Kind Regards, Kathryn Social Media Manager
Paul Eliot
Local Guide · 144 reviews

a year ago

The Supacentre has every thing you need for your 4×4 at a reasonable price and its layed out and easy to find
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi Paul, We are glad to hear that enjoyed our store and we appreciate your feedback, Your business means a lot to us, so if you ever have additional feedback, please don’t hesitate to reach out via social@4wdsupacentre.com.au. Regards, Mia
Paul Harrison
Local Guide · 12 reviews

a year ago

Great staff. Very helpful and very knowledgeable
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi Paul, We are happy to hear you had a positive experience at 4wd Supacentre and thanks so much for sharing your experience with us, we hope to see you again soon! Regards, Mia
Phillip Phan
29 reviews

9 months ago

Great for camping beginners, excellent service
LikeShare
Response from the owner 9 months ago
Hi Phillip, We are happy to hear you had a positive experience at 4wd Supacentre and thanks so much for sharing your experience with us, we hope to see you again soon! Regards, Mia
Ron Oxford
Local Guide · 142 reviews

2 years ago

Good service but not a lot of the things I was looking for
LikeShare
Response from the owner 2 years ago
Hi Ron, Thank you for the review, we hope to see you soon. Please feel free to reach out to us via email at productreview@4wdsupacentre.com.au, if you have any further feedback. Regards, Kathryn.
Brendan H
Local Guide · 89 reviews

2 years ago

Seems alright, friendly staff, will be interesting to see how long the lights last.
LikeShare
Response from the owner 2 years ago
Hi Brendan, Thank you for your feedback, we would love to hear further details on your experience if you could please email us at productreview@4wdsupacentre.com.au Kathryn Gall Social Media Manager
Micky
Local Guide · 30 reviews

a year ago

Good products friendly and helpful staff
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi Michael, Thank you for taking the time to give your feedback, we really appreciate it. Looking forward to seeing you at your local store! Regards, Mia
husnu haliloglu
Local Guide · 335 reviews

2 years ago

good place to shop but short of staff
LikeShare
Response from the owner 2 years ago
Hi there, We could not be happier that we provided you with a great buying experience and we thank you for your feedback. Regards, Mia
Ando Al
Local Guide · 79 reviews

a month ago

Very helpful
LikeShare
Response from the owner a month ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave us such a wonderful review, we appreciate your feedback! Regards, Courtney
Hosh Gam
Local Guide · 345 reviews

a year ago

Every thing for 4×4 and reasonable price. If you are 4×4 person you should visit this place.
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi Hosh, Thanks for your positive feedback! Kind Regards, Kathryn Social Media Manager
Stephen Jackson
30 reviews

a year ago

Got some good priced item
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi Stephen, Thank you for sharing your kind words with us. We look forward to seeing you again soon! Regards, Mia
Stark Manuel
Local Guide · 70 reviews

a year ago

Love the place, customer service is great
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi there, Thank you for your positive review rating, we appreciate your feedback! Kind Regards, Kathryn Social Media Manager
Jacob Bell
29 reviews

2 years ago

Really helpful and pleasent staff will definitely be back
LikeShare
Response from the owner 2 years ago
Hi Jacob, Thank you for your 5 Star Review, we are glad to hear you enjoyed your experience. Kathryn Gall Social Media Manager
Edward Cook
Local Guide · 86 reviews

a year ago

Nice clean and well displayed products
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi Edward, We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this note we are glad you loved your experience! Regards, Mia
Rhonda Schnute
72 reviews

a year ago

Great if you into off grid camping and 4 wheeling.
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi there, We are happy to hear you had a positive experience at 4wd Supacentre ! Kind Regards, Kathryn Social Media Manager
Stu Brook
60 reviews

a year ago

Plenty of 4×4 stuff in this place, everything you need for that adventurous lifestyle.
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi there, We are happy to hear you had a positive experience at 4wd Supacentre ! Kind Regards, Kathryn Social Media Manager
Gorill_O
205 reviews

a year ago

Friendly staff and great prices
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi there, Thank you for your positive review rating. Kind Regards, Kathryn Social Media Manager
margrette Llll
78 reviews

10 months ago

Great place for your 4bee stuff
LikeShare
Response from the owner 10 months ago
Hi Margrette, Thankyou for the review! At 4WDSC we aim to provide a range of outdoor gear at the lowest prices, catering to the everyday Aussie. We appreciate your feedback and hope to see you shopping with us again soon. Talia
Nicholas Stephanis
Local Guide · 96 reviews

2 years ago

Good service and a great range of products
LikeShare
Response from the owner 2 years ago
Hi Nicholas, Hearing that you had the best experience is the best thing we could hope for! We would like to thank you for sharing this great review with us and the community. Regards, Mia
Magdalena Pavlovic
33 reviews

a year ago

Can’t spend less then 2 hours in this place decking out the 4×4
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi Magdalena, We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this note we are glad you loved your experience! Thanks for leaving us such a wonderful review. Regards, Mia
Brad kay
47 reviews

a year ago

Very polite and helpful staff
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi there, Thank you for leaving such a nice review. We are glad that you loved our services, our dedicated staff will be pleased to learn of your high praise. Regards, Mia
Col Smith
Local Guide · 109 reviews

a year ago

Good range of camping gear at the cheapest price.
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi there, We are happy to hear you had a positive experience at 4wd Supacentre ! Kind Regards, Kathryn Social Media Manager
Adam Coffin
Local Guide · 136 reviews

8 months ago

Great customer service
LikeShare
Response from the owner 8 months ago
Hi Adam, We could not be happier that we provided you with a positive buying experience and we thank you for your review. Regards, Mia
Penelope Groth
Local Guide · 311 reviews

a year ago

The despatch department good Staff inside rude
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hello Penelope, Thanks for taking time to provide us review. I’m sorry to see that you felt that staff was rude. If you like, you can email us on social@4wdsupacentre.com.au with some details of your visit and we can get this looked into. Regards, Saleha
Tibor Szopory
Local Guide · 175 reviews

6 months ago

Got what we wanted
LikeShare
Response from the owner 6 months ago
Hi Tibor, Hearing that you had the best experience is the best thing we could hope for! We would like to thank you for sharing this great review with us and the community. Regards, Mia
Deborah Shepherd
Local Guide · 36 reviews

a year ago

Awesome stuff for camping & 4×4 accessories.
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi there, We are happy to hear you had a positive experience at 4wd Supacentre ! Kind Regards, Kathryn Social Media Manager
Steve Hollis
Local Guide · 46 reviews

9 months ago

Everything a 4wd enthusiast could want.
LikeShare
Response from the owner 9 months ago
Hi Steve, We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this note we are glad you loved your experience! Thanks for leaving us such a wonderful review. Regards, Mia
Stuart Roach
37 reviews

a year ago

Good service and products.
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi Stuart, Thanks for your 5 Star review, we are happy to see that you got exactly what you wanted out of your purchase with us. Regards, Mia
Kaz M.
Local Guide · 119 reviews

4 months ago

Awesome service all the time!
LikeShare
Response from the owner 4 months ago
Hi Kaz, Thanks for your 5 Star review, we are happy to see that you got exactly what you wanted out of your purchase with us. Regards, Mia
Mick Wild
Local Guide · 188 reviews

2 years ago

Great team, very helpful
LikeShare
Response from the owner 2 years ago
Hi Mich, Hearing that you had the best experience at Campbelltown is the best thing we could hope for! We would like to thank you for sharing this great review with us and the community. Regards, Mia
Dan Gray
Local Guide · 188 reviews

2 years ago

Good quality camping and 4wd equipment.
LikeShare
Response from the owner 2 years ago
Hi Dan, We are happy to hear you had a positive experience at 4wd Supacentre ! Kathryn Gall Social Media Manager
Eric Brunet
Local Guide · 25 reviews

6 months ago

Great layout
LikeShare
Response from the owner 6 months ago
Hi Eric, Thanks for your 5 Star review, we are happy to see that you got exactly what you wanted out of your purchase with us. Regards, Mia
Michael Field
41 reviews

a year ago

Friendly helpful staff
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi Michael, Thank you so much for sharing your experience with the community. Our goal is 100% customer satisfaction and it sounds like we achieved that goal with you. Regards, Mia
Lynne Lewis
163 reviews

2 years ago

Great…..Just what we needed
LikeShare
Response from the owner 2 years ago
Hi Lynee, Thanks for your positive review, we are happy to hear you had a good experience. Kathryn Gall Social Media Manager
Antonios Tsolakis
Local Guide · 78 reviews

a year ago

Very helpful staff
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi Antonios, We are happy to hear you had a positive experience at 4wd Supacentre and thanks so much for sharing your experience with us, we hope to see you again soon! Regards, Mia
Glen Kapp
Local Guide · 20 reviews

a year ago

I found the staff A+.
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi Glen, Thank you for leaving such a nice review. We are glad that you loved our services, our dedicated staff will be pleased to learn of your high praise. Regards, Mia
brendan dexter
11 reviews

a year ago

Always have what I need
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi there, Thank you for taking the time to give your feedback, we really appreciate it. Kind Regards, Kathryn Social Media Manager
annette hodson
Local Guide · 73 reviews

a year ago

Staff very helpful
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi Annette, We are happy to hear you had a positive experience at 4wd Supacentre! Jay
Admir Huseincehajic
Local Guide · 69 reviews

a year ago

Affordable 4×4 accessories
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi there, Thanks so much for your positive review, we are looking forward to your next visit in our store! Regards, Mia
Muhammad Ali (Ali Majeed)
Local Guide · 62 reviews

a year ago

not very friendly experience
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi Muhammad, Thank you for your feedback, we would love to hear further details on your experience if you could please email us at productreview@4wdsupacentre.com.au Kathryn Gall Social Media Manager
Jason Weegen
Local Guide · 60 reviews

6 months ago

Camping equipment heaven
LikeShare
Response from the owner 7 months ago
Hi Jason, Thanks so much for your positive review, we are looking forward to your next visit in our store! Regards, Mia
Sir Chunkalot
Local Guide · 35 reviews

2 years ago

Nice big store
LikeShare
Response from the owner 2 years ago
Hi Sir, We are happy to hear you had a positive experience at 4wd Supacentre and thanks so much for sharing your experience with us, we hope to see you again soon! Regards, Kathryn
David Brown
Local Guide · 87 reviews

a year ago

Store for predominantly Kings products.
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi there, We are happy to hear you had a positive experience at 4wd Supacentre ! Kathryn Gall Social Media Manager
Dave Punton
24 reviews

9 months ago

Groovy
LikeShare
Response from the owner 9 months ago
Hi Dave Thanks for your 4 Star review, we are happy to see that you got exactly what you wanted out of your purchase with us. Regards, Mia
Barbara Schey
Local Guide · 48 reviews

2 years ago

Busy need more staff
LikeShare
Response from the owner 2 years ago
Hi there, Since we’re always striving for excellence, we’re sorry to hear that you only had an average experience. Please reach out to us at productreview@4wdsupacentre.com.au, so we can find out how we can best improve. Regards, Mia
Josh Newbold (Newy)
Local Guide · 39 reviews

a year ago

Awesome shop
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi Josh, Thank you so much for taking the time to leave us this review! Kathryn Gall Social Media Manager
Jared
Local Guide · 401 reviews

a year ago

Awesome
1Share
Response from the owner a year ago
Hi Jared, Thanks so much for your positive review, we are looking forward to your next visit in our store! Regards, Mia
Steve Tilston
2 reviews

a year ago

Great!
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi Steve, Thank you for your positive review rating. Kind Regards, Jay
Best price
27 reviews

a year ago

Great service,
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi there, Thank you for sharing your kind words with us. It means the world to us and to our entire team! We look forward to serving you again soon! Regards, Jacinta
Kate Holleis
6 reviews

a year ago

Love the place 👍
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi there, Thank you for your positive review rating. Kind Regards, Kathryn Social Media Manager
The Cozy Camper
16 reviews

a year ago

Nice service
LikeShare
Response from the owner a year ago
Hi Rob, Thank you so much for sharing your experience with the community. Our goal is 100% customer satisfaction and it sounds like we achieved that goal with you. Regards, Jacinta
Reikido Kai
13 reviews

2 years ago

Brilliant
LikeShare
Response from the owner 2 years ago
Hi there, Thanks for your 5 Star review, we are happy to hear that you got exactly what you wanted out of your purchase with us. Regards, Jacinta
Geoffrey Seis
199 reviews

2 years ago

Great place
LikeShare
Response from the owner 2 years ago
Hi Geoffrey, Thanks for your 5 Star review, we are happy to hear that you got exactly what you wanted out of your purchase with us. Regards, Kathryn

Map:

- You can see the location or route as well as to get directions to the 4WD Supacentre Campbelltown, 13 Blaxland Serviceway, Campbelltown NSW 2560, Australia via Google Map below:

Searches related:

- Many people are still looking for the key words relating to 4WD Supacentre Campbelltown 13 Blaxland Serviceway, Campbelltown NSW 2560, Australia:

  • 4WD Supacentre Campbelltown
  • 4wdsupacentre campbelltown
  • 4wd supacentre locations nsw
  • 4wd supacentre near me
  • anaconda campbelltown
  • Anaconda australia
  • 13 Blaxland Serviceway, Campbelltown NSW 2560, Australia

Recent comments:

5 COMMENTS

  1. Ana Barros ★★★★★

    I need to leave a review and ask a few things about 4WD Supacentre Campbelltown, what should I do?

    • James Morris (Admin) ★★★★★

      Thank you for contacting us about 4WD Supacentre Campbelltown. We have received your request.! Please wait a moment so that the operator of 4WD Supacentre Campbelltown will call you with the number you provided and give you contact information.!

  2. Mike Manning ★★★★★

    Please give me the phone number to contact directly to 4WD Supacentre Campbelltown !

    • James Morris (Admin) ★★★★★

      Thank you for contacting us about 4WD Supacentre Campbelltown. I received your request.! Please wait a few minutes for the operator of 4WD Supacentre Campbelltown to call back your phone number you provided and give you the correct one to contact.!

Leave a reply

We are glad you have chosen to leave a comment. Please keep in mind that all comments are moderated according to our privacy policy, and all links are nofollow. Do NOT use keywords in the name field. Let us have a personal and meaningful conversation.

Star Rating:
Please enter your comment!
Please enter your name here